صفحه اصلي > اخبار > آرشیو اخبار 

اخبار > پوست اندازی روابط عمومی سنتی به روابط عمومی مدرن از الزامات ارتباطات در عصر فناوری اطلاعات است

 


  چاپ        ارسال به دوست

مهندس بیدخام در پنجمین جشنواره روابط عمومی:

پوست اندازی روابط عمومی سنتی به روابط عمومی مدرن از الزامات ارتباطات در عصر فناوری اطلاعات است

مهندس بیدخام با بیان اینکه تامین منافع کارکنان، مشتریان و سهامداران از اولویت های روابط عمومی ست، گفـت: نگاه روابط عمومی، در همه ابعاد یک نگاه تجاری ست و لازمه تحقق آن، در همه ابعاد توجه به ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران ست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، با بیان اینکه شاخص های متعددی به تمام استان ها در بخش های ارتباطات بیرونی، درون سازمانی، کارشناسان و مدیران روابط عمومی و مدیران منطقه برتر و فعال در حوزه روابط عمومی ابلاغ شده است، گفـت: «در سالی که گذشت فعالیت های زیادی در کمپین های تجاری، در بخش محتوا و اطلاع رسانی داشته ایم.»

وی اضافه کرد: در بحث فرهنگ ره نگاشت، همچنان جای فعالیت بیشتری وجود دارد. در مورد نظرسنجی ، مدل خبری بر اساس استانداردهای بین المللی تهیه شده که در بحث مسئولیت های اجتماعی بر اساس مدل 26000 فعالیت های مناسبی انجام شده است.

بیدخام، فعالیت های رسانه ای مخابرات ایران در بحث مدیریت افکار رسانه ای و پاسخگویی را ، با توجه به هجمه های مختلف به شرکت، مناسب ارزیابی کرد و افزود: در جشنواره پنجم که با حضور مدیران ارشد مجموعه مخابرات ایران و همچنین مسئولین و کارشناسان برگزیده روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار می شود، مستندات ارسالی و کارکرد یک سال اخیر روابط عمومی های مناطق سراسر کشور بر اساس مدل (race) ارزیابی و درجه بندی می شود.

وی افزود: «اگر ندانیم نیاز مشتری چه چیزی است، نمی توانیم آن را کامل به حوزه تجاری و مشتریان انتقال دهیم. بنابراین تئوری های مختلف حوزه روابط عمومی تجاری باید در شرکت جاری شود و در این راه استفاده از مجاری و کانال های تبلیغاتی به روز الزامی است.»

بیدخام گفت: تسلط حوزه روابط عمومی به قوانین نهادهای بالادستی و رگولاتوری، از همیشه ضروری تر به نظر می رسد و مهم ترین مسئله در این خصوص، دانش افزایی در روابط عمومی در حوزه قوانین و مقررات است.

کسب رتبه برترروابط عمومی مخابرات منطقه تهران در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مخابرات ایران
 روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور که روز پنجشنبه هفتم دی ماه در مشهد مقدس برگزار گردید ،  موفق به کسب مقام برتر در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.


١٢:٤٩ - شنبه ٩ دی ١٣٩٦    /    عدد : ٩٧٧٠٧    /    تعداد نمایش : ٥٥٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج