صفحه اصلي > اخبار > آرشیو اخبار 

اخبار > مهندس سید مجید صدری /هم‌افزایی مخابرات ایران و همراه اول به ایجاد فضای کسب‌وکار مطلوب منجر می‌شود

 


  چاپ        ارسال به دوست

مهندس سید مجید صدری /هم‌افزایی مخابرات ایران و همراه اول به ایجاد فضای کسب‌وکار مطلوب منجر می‌شود

مهندس سید مجید صدری /هم‌افزایی مخابرات ایران و همراه اول به ایجاد فضای کسب‌وکار مطلوب منجر می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در همایش همسویی راهبردی نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق مخابراتی با تأکید برهم افزایی و همسویی شرکت مخابرات ایران و همراه اول گفت: این هم‌افزایی منجر به ایجاد فضای کسب‌وکار مطلوب در حوزه ICT خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری که در همایش همسویی راهبردی نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق مخابراتی سخن می‌گفت، ضمن اظهار مطلب فوق افزود: شرکت مخابرات ایران و همراه اول هرگز از هم جدا نیستند، بلکه جزو یک خانواده هستند که با ایجاد فضای کسب‌وکار مطلوب در حوزه ICT در اثر هم‌افزایی، می‌توانند خدمات مناسب و مورد انتظار مشتری را ارائه کنند.

مهندس سید مجید صدری، بابیان اینکه همگرایی فقط یک ادغام نیست خاطرنشان کرد: حاصل هم‌افزایی و هم‌گرایی بین مخابرات ایران و همراه اول بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌ها و منابعی است که در اختیارداریم و می‌توانیم از آن‌ها در حوزه‌های تجاری و مشتریان به نحو مطلوب در راستای ارائه خدمت به مشتری استفاده کنیم.

وی به فضای رقابت بین اپراتورهای حوزه ICT اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه فضای رقابت برای اپراتورها شرایط سختی را رقم‌زده است، ازاین‌رو، مخابرات و همراه اول در کنار یکدیگر در یک فضای رقابتی سالم، بااقتدار، خدمات مناسب و باکیفیت به مشتریان عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در ادامه به مقوله شفافیت پرداخت و گفت: ازآنجایی‌که همه مردم درزمینهٔ ارتباطات، مخابرات ایران را می‌شناسند و این مزیت و اعتبار برند شرکت را نشان می‌دهد، توجه ما باید به شفافیت باشد تا مشتری خدمات خود را به‌صورت شفاف در دو زمینه‌ی، نوع سرویس و کیفیت آن دریافت کند.

مهندس سید مجید صدری، به مزیت رقابتی مخابرات ایران و همراه اول اشاره کرد و افزود: هر دو شرکت، پتانسیل بالایی در دو بخش ثابت و همراه دارند، بنابراین با ایجاد هم‌افزایی مطمئناً در فضای رقابتی موجود، بااقتدار ظاهر خواهند شد.

وی در پایان به موضوع رضایت‌مندی حداکثری مشتری و لزوم حفظ آن پرداخت و افزود: مشتری باید ضمن دریافت سریع و باکیفیت سرویس، پاسخ سوا لات خود را چه در سامانه‌های ارتباطی و چه در مراکز مخابراتی، به نحو مطلوب دریافت کند.

گفتنی ست، همایش همسویی راهبردی نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق مخابراتی سراسر کشور، امروز چهارشنبه، ۱۵ اسفندماه سال ۹۷، با حضور مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران حوزه‌های تجاری، امور مشتریان مخابرات ایران، همراه اول و مناطق مخابراتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

 


١٣:٤٥ - چهارشنبه ١٥ اسفند ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٣٥٠٦    /    تعداد نمایش : ٣٧٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج